VEPRIMTARI TRAJNUESE PËR NËNAT E FËMIJËVE JETIMË

Me rastin e Ditës së Gruas, Fondacioni “ALSAR” në bashkëpunim me Ambasadën e Republikës së Turqisë organizoi një trajnim treditor nga data 7- 9 mars 2018, për nënat e fëmijëve jetimë me temë “Shihu në pasqyrë dhe udhëhiqe pozitivisht jetën tënde”.

Një veprimtari kjo që është ndjekur  me një interesim të veçantë nga pjesëmarrëset, ajo synoi të hedhë dritë mbi të vërtetën reale të jetës, se ajo nuk është e lehtë për asnjeri. As për të pasurin, as për të varfrin. Të gjithë e kanë kaluar nga një apo më shumë se një zhgënjim në këtë jetë. Të gjithë ne, në një mënyrë apo në një tjetër, vuajmë, derdhim lot, stresohemi, ankohemi, shqetësohemi, askush nuk është perfekt dhe askush nuk jeton në përsosmëri. Gjëja më e duhur për t’u bërë është” Të jetosh sa më mirë, lehtë dhe bukur të mundesh në vendin ku Zoti të ka destinuar të jesh. “Mendo pozitivisht, bëj durim, mos u dorëzo, mos bëj kurrë keq, dhe hape zemrën, kush ka nevojë mund të gjej aty një strehë”. Këtë na ka mësuar jeta, kjo është teoria që na bën të ecim përpara janë këto disa nga mesazhet më kuptimplote të saj.

 

Në përfundim të kësaj veprimtarie lektorët paraqiten këtë raport vlerësues.
ALSAR  FONDACIONI

( EDUCATION ACADEMY PROJECT )

 

Emri i Trajnimit: Shihe veten në pasqyre dhe udhëhiqe jetën pozitivisht.

Data e Trajnimit: 7 – 8 – 9 / Mars / 2018 (1 ditë)

Vendi i Edukimit: Salla e konferencave të Fondacionit ALSAR

Stili arsimor: Kryhet në klasë dhe në një seminar të aplikuar

Grupi Pjesëmarrës: Nënat e fëmijeve jetimë.

 

Vlerësimi i përgjithshëm:

Nënat tona, të cilat u pritën me duartrokitje në shoqërimin muzikor, filluan të stërviteshin me shprehje konfuze dhe të buzëqeshura.

Pas normave të ndarjes së programeve dhe përzgjedhjes së presidentit të klasës, filluam stërvitjen.

Mbledhja e parë e aktivitetit: Projektuar si shkrirësi i shkrirjes së akullit. Në fillim të punës, ato filluan të ishin shumë të turpshme dhe të hutuara. Sidoqoftë, përparimi është zbavitës dhe ato e kuptojnë se në fakt është një kusht teknik i sjelljes që i ndihmon ata të lehtësojnë vetveten, i ndihmon ato të theksojnë dhe është një kusht shumë i rëndësishëm për zhvillimin personal. Në fund të aktivitetit, ne i ndihmuam ato të kuptonin se pse duhej të bënim një punë të tillë duke u thënë shembujve të jetës së tyre dhe momentet e nxjerrjes së konkluzioneve. Kështu ato i lejuan shpirtrat e fëmijëve të tyre, që i mbajnë brenda në zemrat e tyre, për të dalë një ditë.

Përshkrimi i aktivitetit:

Raundi i Parë: Pasqyrë me dy drejtime. Ato u përpoqën të pasqyronin lëvizjet e njëra-tjetrës në të njëjtën kohë.

Raundi i dytë: Duke qëndruar përballë, ato u shprehën dhe shfaqen emocionet e tyre të thella duke bërë jehonë që tingëllonin dhe goditnin malin dhe u kthyen në vete.

Raundi i tretë: Ato u përpoqën të shikojnë sytë e njëra-tjetrës pa qeshur, duke mos qeshur.

Të gjitha këto praktika të vogla nënndërgjegjësuese; u praktikuan në mënyrë që t’i ndihmonin ato të vendosnin “ndjeshmëri” në kuptimin e vërtetë duke ndjerë koncepte të zemërimit, stresit, tensionit, zemërimit, bukurisë, misterit, trishtimit, vetëvendosjes dhe asaj që gjithkush ka përjetuar.

Fakti që një prej trajnerëve (Gyl Hanim) është një nënë e jetimit (Fatih Bey), një qasje më bindëse dhe konstruktive për studimet tona dhe me synimin për të parë se si mbijetoi dhe zhvillohej një fëmijë i një nëne të forte, që mbeti jetim që në moshë të vogël. Nëse do të arrini tek dikush dhe mbijetoni, si e zhvilloni shpirtin tuaj të egër, nëse bijtë tuaj ju japin këshilla të vogla se si t’i qaseni tolerancës, ju gjithashtu presin që të keni diçka në to.

Besimi është më efektiv, kur informacioni është shkruar në të vërtetë nga përvojat e përjetuara.

Për këtë arsye, ne besojmë fuqimisht se nënat tona do të jenë në gjendje të reflektojnë në situata që lidhen me veten e tyre brenda një dite dhe të kalojnë në sjelljet teknike që kanë mësuar. Sidoqoftë, është e mundur që ne të shohim efikasitetin e efikasitetit dhe qëndrueshmërisë kur ndahen këto lloj punimesh të shkurtra në sistemin e “Modulit” (Ne i arritëm ato në Edirne – permes realizimit te projekteve te “Shtëpive të Dashurisë” si dhe të Shoqatës “Mbaje dorën time” )

 

Shikoni aspektin e punës me 2 teknika (IKIGAI)

Kjo fazë është studiuar si një seksion që parashtron pyetjen se pse individi duhet të jetë i lumtur në jetën e tij, duke e pyetur atë dhe duke gjetur planin e tij personal dhe planifikimin. Kjo është një njohuri japoneze dhe teknikë edukimi që u lejon njerëzve të shohin veten qartë duke mbajtur një pasqyrë në trajnimet e tyre personale të zhvillimit pa rënë në botën e thellë të njerëzve. Duke kërkuar pyetje me katër hapa, të gjithë shkruan me vullnetin e tyre të lirë, pastaj futën letrat në çantat e tyre dhe i mbajtën fshehurazi. Kur ata ishin të vetmuar në jetën e tyre private (ato u aplikuan si teknika të sjelljes të përdorura për të shqyrtuar në mënyrë objektive të gjitha situatat e vështira që ndodhen dhe për të përcaktuar veprimin individual)

Për të qenë pozitiv, të gjitha teknikat u përdorën si një “metaforë” për të krijuar një erë që u ngrit nga letra, duke bërë një mini praktikë të kalimit të virtyteve.

Grupi 1: Më shumë introvert (i mbyllur) , por me një nënë pak më zbavitëse që punonte mes tyre, ato përfunduan duke punuar me parimin e të mësuarit. Kemi filluar me një ekip të nënave, të cilat janë edhe më të azhornuar dhe të ndjeshëm ndaj strukturës tradicionale. Por në fund të studimit ato premtuan ta aplikojnë në jetën e tyre.

Grupi 2: Filluam me një ekip të nënave me një strukturë pak më tradicionale. Shumë më emocionale, lotët janë të vështirë të dalin nga jeta e trishtuar, teksa presin në sy. Pa dëmtuar traditat, ne duhet t’i nxjerrim ato të gjitha nga “Zona e rehatisë” sa më shumë të jenë të shëndetshme, aq më pak duhet të punojnë.

Grupi 3: Tërësisht i kënaqur, i gëzuar, plot jetë, kemi punuar me një ekip të nënave që mund të shohin dritën menjëherë kur ju u tregoni atyre rrugën. Presidentja jonë e klasës, znj. Mimoza, na ka mbështetur gjithë ditën si presidentja e vetme që i ka mbajtur të gjitha përgjegjësitë e saj deri në fund. Faleminderit shumë. (Për prezencën, plotësimin e hapësirave të zbrazëta në sallën e ndenjes, dhe mbajtjen e telefonave të mbyllur gjatë gjithë kohës, etj.)

Në të gjitha grupet, nënat aktualisht kanë një kuptim më të qartë të rrethanave në të cilat ato jetojnë ndryshe nga të tjerët. Gjatë trajnimit, askush nuk ka vuajtur nga uria, vështirësitë që kanë vuajtur, janë se njerëzit që kanë jetuar në situata të ngjashme pa u folur kanë qenë në gjendje të bien dakord pa shprehur këto shqetësime dhe të kuptojnë se ata duhet të lënë pas atë që kanë jetuar. Në çdo bisedë, të gjithë e kuptuan shumë qartë se qasja e re, komunikimi dhe perspektiva që duhet bërë duhet të ndryshojë. Në përfundim të veprimtarisë kur ato largohen, me impresionin se kaluan një ditë të mrekullueshme, u themi se Fondacioni Alsar është një institucion ndryshe ai është i veçantë, një shtëpi e përsosur.

Kemi shprehur bindjen se duke përdorur të gjitha teknikat e permendura dhe të praktikuara këtu, ato gjithmonë duhet të përpiqen të duken pozitivisht dhe praktikojnë ato sa më shpesh, në mënyrë që të mbajnë ëndrrat e tyre me dashurinë dhe dëshirën e tyre të largët dhe të punës. Dëshirojmë të falënderojmë të gjithë anëtarët e Fondacionit Alsar që bashkepunuan me ne, në këtë projekt kaq domethënës duke na dhënë një eksperiencë të ndryshme.

Ne dëshirojmë që familja e arteve të BHG të jetë gjithmonë prezente me të gjitha projektet arsimore që Fondacioni Alsar dëshiron të realizojë qoftë edhe në bazë të ngjashme vullnetare. Ne ju falënderojmë. Do te ishte me shume interes që gjatë vitit te organizohen (në intervale çdo 3 – 4 muaj) hartimi  i moduleve që mund ti zhvillojmë sëbashku në të ardhmen.

Me Respekt

Gül Meltem AKCAN & Fatih UZKAN